Projekto „Klausyk, analizuok, veik: naujas požiūris į vaikų su negalia ugdymą“ mokymai

2022 m. lapkričio 21-25 d. partnerių organizacijoje „Associazione Fiori Gioiosi APS“, Italijoje Locri mieste, vyko trečiasis programos Erasmus+ tarptautinio KA2 mažos apimties partnerysčių projekto „Listen, Analyse, Act: innovative approaches in the education of children with disabilities“ („Klausyk, analizuok, veik: naujas požiūris į vaikų su negalia ugdymą“) susitikimas. Tarptautinių mokymų metu buvo pristatyti bendravimo būdai: verbalinės ar rašytinės kalbos papildymas arba pakeitimas alternatyviąja komunikacija specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems asmenims, kuriems sunku bendrauti ar suprasti sakytinę / rašytinę kalbą. Diskutavome apie verbalinės ir neverbalinės kalbos raiškos būdus, ženklų kalbą ir medijos įtaką kalbos vystymuisi. Darbo grupėse praktiškai išbandėme pristatytus metodus ir būdus. Susitikimo metu buvo aptartos numatomo parengti mokymo priemonių rinkinio gairės, struktūra ir svarbiausi akcentai. Vizito metu partneriai supažindino su Kalabrijos regiono istorija ir tradicijomis.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos